Friday, July 31, 2009

kekosongan masa

1. apa perasaan anda sekarang?
ngntok. sronok.cm bes.smue bnde cm ok :))

2. saya nak makan..
laksa.caremel.buah rambutan.nasi lemak.coklat.coktail.ice cream.

3. saya x suka...
teringt.mengantok.prot penuh.

4. impian saya.
fly cepat2.byk duit.perfect score. :)

5. haiwan yang saya x suka..
ular..eeeeeeiuu

6. saya harapkan..
dpt tgk movie tnpa mengtok.dpt mkn tnpa rse prot nk pecah. :p

7. jika boleh putarkan masa..
tak pyh la.buang mse.haha

8. saya pada 10 tahun akan datang..
JUTAWAN.ahahaha

9. handphone saya adalah sebuah?
alat telekomunikasi yg le anta msg serta kol shj..

10. saya pernah bercinta sebanyak..
takde.smuenye cm takle consider as berCINTA. meaningless.haha

11. saya suka pada..
katil yg empuk.comfter yg bes.bantal yg byk.blk yg sjok.sronok tido. :)

12. kawan-kawan saya..
peneman sentiase.sgt bes.

13. pernah dikhianati?
tak pnh.sy yg slh anggap.my bad.haha

14. apakah yang hendak anda lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
karma.

15. senaraikan 8 orang untuk d tagged.
jo.farah.hasbi.hanna.nan.sespe shje.