Wednesday, October 28, 2009

kecelaruan

doe.life has been hectic gle. sangat2. less time to hang out. more time doing the proposal.settle

things up.memang jiwa macam puting beliung tahap tertinggi :D

3 months left. semua benda akan habis dalam kurg sebulan. semua benda akan berubah.i bet it will.

current mood : tidak tahu camna nk buang perasaan sakit itu.

current obsession : tido, makan yg bole di kategorikan sebagai melantak :D

ignorance is a bliss

it hurts for not knowing but it kills for knowing

curiosity kills the cat.

it has been four months, banyak bende berubah. admitted that sy pon berubah. my wordings, my

behavior,attitude, some are getting better but some are not. tak perlu salahkan sesiapa kalau diri

sendiri yang salah.bukahkah begitu? sudah terang lagikan bersuluh, tiada siapa dapat mengawal

diri ini melainkan diri sendiri,


Cuba menjaga perasaan orang lain walaupun akhirnya perasaan sendiri tersiat, walau sakit itu di

tanggung sendiri,mungkin yang melihat tidak tahu akan rasa itu tetapi berlagak seperti tahu, tapi

yang pasti, hanya Dia dan diri ini yang tahu, betapa susahnya saya menahan rasa ini supaya tidak

disedari oleh orang lain, supaya tidak membebankan orang lain, tapi hari ini 28 oct, rasa itu makin

sakit, mungkin saya tidak perlu membebankan diri untuk berfikir tentang rasa itu, tapi, bukankah

itu hak saya?. terlampau banyak benda yang perlu difikirkan sehingga seakan-akan banyak yang

tertinggal.


trillions apology kepada mereka yang saya seakan mengabaikan, saya tidak mengangkat fon

bukan kerna tidak mahu, tidak mereply msg juga bukan kerna tidak mahu. cuma, saya

memerlukan pengertian bahawa hidup saya tengah tunggang langgang n everything needs my

attention.maaf terhadap bahasa saya yang pelik. bm sy mmg terok. :)

click untuk kisah harijadi saya

terima kasih kepada semua.untuk kesakitan, kesedihan. kegembiraan.kegelakan ketertawaan,