Monday, May 31, 2010

222

sejam menshave hoodie :) sekrang tmpt pembaringan sempoi ni cm penuh dengan bulu2.hahaha. bengong :p

saya sangat penat. real penat. oh btw. td sy g library.then cm denga lagu hafiz yg cm popular gle skrg ni kt msia en. saiko gle lgu tu. starting die cm bunyi guruh. bunyi nk real hbis en.aku da cm. jgn la hujan lebat kt lua.mati ak nk blk.sekali cm ble ulang lagu tu. my my .. aku cm tertipu.hahahah.

hujan suda.angin kuat smpi rse nk terbang suda. salji je belom.hahhahaha:)) serius angin kuat. cm en.bunyi angin tu.korg le ingt cm kt lua ngh hujan lebat. means hujan yang sangat-sangat lebat.tp rupanya angin. bayangkan kalau saya lagi kurus. haaaaaaahh sure confirm terterbang.hahahah :))

reminiscing the old days. =) dlu banyak masalah gak.tp cm terselit kegembiraan.lol

berakit-rakit ke hulu,
berenang-renang ke tepian,
bersakit-sakit dahulu,
bersenang-senang kemudian.

hahahaha

belajar bukan untuk masa depan semata-mata,
belajar untuk tahu satu benda. mase blajar ni pk tok belajar je. work hard.give the best shot ever. pasal kerja. pikir time kerja nanti. :D

anda ad peluang. anda dah ambik peluang tu. takkan nk sia-siakan pulak kan. cm kerja bodoh je.kalau tak nak.baik let go in the first place. banyak lagi org yg layak tok tmpt anda. :)

you live for nobody but yourself. anda sush ade spe rse nk tlg ke? oleh kerana itu.sila la tolong diri sendri =)

mulut kate faham. hati kate tak bole. otak kate. bengong punya org.hahahahha

orang dewasa kan. kadang-kadang macam tak fair. dorg nk korg respect mereka.tp dorg cm tak poon. bukan la nk kte. tp cm betol. obvious gle. dorg treat org sebaya mereka mcm baek je.tp cm ble ngn org sebaya saya. mcm sgt2 kurang.kemudian dengan orang2 besar. besar aka berjawatan la en. lagi la mcm gle gelbah. jelas gile nk bodek.mke lg la.macam.. sush nk describe. aish.manusia2.hahahaha

saya nk bercerita.ada sesiapa nk denga?haha

nota kaki : gaya penulisan saya mmg mcam ni. sbb tu cikgu bm sy tak ske sgt kt sy..haha