Wednesday, May 26, 2010

demand

ungrateful.




apakah lagi yang kamu mahu dalam hidup. you have such a great life. kamu tak cantik sangat.biase2.sedap mata memandang.(bukan sy.sbb sy bes mata memandang.haha) hensem tak hensem.tp ade la org nk. ;p kawan ramai dan most of them kawan yang baik ^_^ anda belaja kt tmpt yg bes. orang ramai nk jadi macam anda. (sekali lagi.CONFIRM bukan saya ;p) apa lagi kamu mahu eh.?sy pon tk paham la.

ramai manusia kurang bersyukur.tak pernah ckup dengan apa yang ada. itu datangnya kehendak. kenapa ko nk kne ade jaket bebyk sedangkan satu tu ckop je nk than sjok.bukannye ko nk pakai sekali berbanyak2 helai..kenapa nk ade quilt bersepah2.sedangkan anda gne dua je.huhu

jawapan anda : sukati aku la duit aku.hahaha. jwpn sy pon begitu.tp cm lg bersopan. sy mmg jenis superb kurang than sjok. dlu g kelas kt uniten pon poyo2 sjok.sdangkan org lain biase je.kate la satu sweater basah.tk ke ak takle ke kelas ke pe ke sbb takde baju le kalis sjok tok ak.SEEE. niat sy suci.hahaha.

hoodies sy da jdi baju hujan. angin sangat kuat smpi sy cm tepk.apa aku nk buat kalau terterbang ni eh.gle malu.hahaha. encik matahari.muncul la ye.walau sehari pon. itu sangat di hargai. tak lame tp sgt bermakna :D

p/s : SILA JANGAN TANYA SAYA ADA MASALAH ATAU TIDAK KERANA SESUNGGUHNYA SAYA TIADA MASALAH TAPI APABILA ANDA TANYA SAYA AKAN TIBA-TIBA ADA MASALAH SEBAB ANDA TANNYA BEGITU YANG MENAMPAKKAN SAYA MANUSIA BERMASALAH OLEH ITU SAYA TIDAK MAHU HAMPAKAN ANDA DAN SETERUSNYA KELUAR DENGAN PELBAGAI MASALAH. SAYA ADALAH INVENTOR MASALAH SEBAB SAYA BANYAK BAWAK MASALAH DALAM HIDUP ORANG LAIN :D

legakah anda kalau anda lepaskan segala perasaan anda pada orang lain dan kemudiannya anda segan sebab anda pernah meluahkan perasaan anda kepada orang.MALUMALUMALUMALU. oleh itu.tinggalkan segala yang tersirat kekal tersirat.

dari jauh sy menghulurkan kata maaf kepada semua orang.jauh tak jauh.kalau aku kate ak jauh.aku jauh laaaa. ;)

SAYA AMAT MISTERI.hahahahhahahah