Thursday, May 27, 2010

sunlight



kehadapan manusia.

setelah di beri taklimat selama hampir dua jam.bertukar tukar pendapat. saya dengan ini amat la yakin untuk mengatakan bahawa menceritakan sesuatu kepada seseorang sesungguhnya membantu anda dengan banyak. walaupun terkeluar bahasa yang agak susah untuk di fahami serta anda bodoh dalam menyusun ayat.

contoh

die sangatt.. aish. geram.

sy punya ayat begitu.tapi sudah tentu anda faham apa yang saya cuba sampaikan bukan. saya tengah marah serta geram dengan orang bukan.huhu.

saya mahu tidur lena selenanya malam ini sebab esok ada azam baru. minggu depan minggu terakhir. sepuluh minggu yang lepas saya merungut supaya masa berlalu denga cepat dan kini.cepatt gle mse jalan :p

btw. hari ini matahari keluar. TERIMA KASIH. :D

kehadapan saudara .::. terima kasih tidak terkira. jasa tu kre balas jasa sy yg banyak kt anda la k.hahaha

kehadapan keluarga : dengan keluarga saya tak jadi misteri okey :D jangan ninasick banyak2 k keluarga ;)