Thursday, June 03, 2010

225

bulan
saya saat kebuntuan kebosanan.hoodie itu comel bukan ;p
opera house yang indah
opera house indah 2
OMG. saya macam dapat tahu satu benda yang agak mengejutkan. but it was nice though :D

at last sy da siap task 3 assgmnt sy n now is 214am. tak ckop seksa lagi eh.hahaha

birthday alya arini. we were having fun melantak kt rumah dorg. makan free kott. spe tak nk.wlupon kek tu cm tak sedap sgt.but it was worth la kot for the fun en. another OMG. berat aku naik 1.5 kg. my. sejarah keluarga saya kurang bagos la dengan kegemukan ini. i need to prepare to be soooo sooo fat. T_T bukan berisi tu tak cantik. tapi selesa dengan diri sendri. saya kn mcm kurus kering. then macam satu hari. berisi sikit.org kate cm lg cantik.tapi aku kte. lemak kot.mne cantik. sy sgt obses dalam menjadi kurus.sekian.hahahaha