Monday, June 07, 2010

budaya

saya bukan la org yg nampak sebegitu berpegang kepada budaya orang melayu. nampak macam tak amek kesah. even ble org tau saya ade blog pon org le terkejot beruk kerana saya tak kelihatan seperti orang yang rajin menulis sbb sy macam malas nk berfikir sedang kan otak ligat begerak. ceh. haha

tapikan. bile da ade kt sni. betapa saya rase budaya saya tu. budaya kita tu. sangat mcam penting. seopen-open sy ni pon. sumpa saya tk kesah kalau anda da penah buat ape-ape pon. pergi club ke. minum ke. seks ke. sumpa saya tak kesah. tak amek port pon. bukan hal saya pon en. tapi bagi saya la en. ni bagi saya. benda tu bukan untuk di khabarkan kepada semua orang sbb tk semua org bole terima bende tu. bagi anda mungkin anda tak kesah. saya pon bole je nk terima. kate remaja yang rock en. haha. tapi tak semua orang bole terime. presepsi org kt anda akan berubah. mungkin saya kolot la en. sbb bnde tu normal bagi para muda mudi :p tapi ingat la eh. bukak pekung di dada ibarat selak kain sendiri tunjuk kudis kt public. anda tak malu mungkin. tapi ramai orang yg malu bg pihak anda. itu bukan kita. bukan saya la so far. benda tak elok simpan dalam peti buang jauh2.
bile anda da jauh baru anda terasa benda2 ni penting. haha

ilmiah en :p proses kematangan. haha =p

at last algebra dah habis. come on nina. accounting and financial concept pulak. tak banyak pon. 13 lecture notes je. haha

sayang r kt keluarga :D