Wednesday, June 09, 2010

impian dalam angan-angan

kalau saya ade facebook en. saya tk nak upadte status selalu. nanti org kte muke sy je asek kt news feed. hahaha

kalau saya banyak masa. saya nk masak laksa. buat cheese cake. buat nasi ayam.

kalau saya boleh patah balik masa. saya tak nak tido dalam sleeping beg td so that sy tak terjge sbb panas gile.

kalau library bukak 24 jam. saya nk dok je library tu blja tanpa henti. eceh. haha

kalau fligt saya balik ke msia esok. arini sy da g paddies beli banyak2 sounvunear supaya org takde r tk exctd ble jmpe sy sbb sy bawak ole2 ;)

kalau saya tak beli tiket g berjalan melawat sahabt lg. saya da beli da tok g nz.

kalau matahari da keluar sekarang. saya da mandi. makan. g library da. *nerd*

kalau bole saya tak nak ade facebook sebab facebook lagha la. hahahah. sekarang at least kurang la siket. siket la mende yg bole melekakn aku. hahaha

kalau saya tahu rse double espresso cmtu. sy beli espresso biase je. hahaha

kenyataan : saya adalah loner
sebab : saya pergi library seorang dan belajar dengan private tutor iaitu diri sendri. haha
alasan : sebab mulut sy becok. ble ade org rse nk bukak je cerita. lepas tu orang tu melayan. saya pon seronok. last2 berlumba2 cerita spe lg bes. hahahahahaha. ok sharifah. ko pon becok gak. sbb tu ko ngn ak klu nk g library kne. fisher tk pon law je. sbb kt sne WAJIB diam. hahaha

merasa seronok sebentar. tp menyesal seumo hidup. td da tepk contoh. lepas da makan. teros terlpe. sedap sgt sambal ayam aku tu en. hahaha

encik facebook. : 21 june kte jmpe k.
encik pemegang amanah : asl tk jwb lg soalan kt fs. gle creative hbs da soalan2 tu. haha

off to bed. masih dalam kepompong yang lama :D

abah. mummy. kakya. na. abg. adri. b

sje je nk list ahli keluarga. serious tak homesick. harharharhar