Sunday, June 13, 2010

menyebok hal orang

cakap aku gila.tapi aku rindu gle nk gosip sal si polan tu ngn si polan. si anu ni da putus. die ni jmpe cinta blk. rindu la weiii. ble la aku bole stalk org lagi. cis exam. bagila aku ruang sket.

mode:ketandusan ruang serta rase nk buat bnde yg confirm orang kte tak elok tapi rse cm nk. masih berfikir. tapi rase cm TAK. so.

belajar la.

sebelum anda mengalami proses memaki diri sendri sejurus lepas exam. haha

fifa world cup sy hanya tahu oz lawan german isnin pagi buta ini. tu pon sbb tgk tv. SEE. rumah yg sekadar untuk pembaringan ni pon ade tv tahu. hbis sem ni nk ubah supaya tv tu bukan aku sorg je conquer.haha. aku cm memamng ditakdirkan dok ruang tamu kot. bakal merempat ke ruang tamu org lain. redha je. btw.ruang tamu lg besa kot dr ruang2 lain. so. aku lagi kaya la. hahahha :)

sejurus lepas exam :

> merayu tok dapat pasword fb.
> buat kira2 kewangan supaya hujung bulan 10 nti aku tak mati kekeringan. dan supaya mampu pulang ke pangkuan manusia sekaum :D
> makan steak. sumpah nak. haha


sekarang sila kurangkan

> makan kt sherlon kot.nth mende nme die. ayam die cm sgt superb sedap. nti u dtg i bwk k. sweet en i.hahahha
> beli bnde yg tak halal. cis. bedebah tol. membazir je duit aku.haha
> makan kt uni. sila la makan buah2an tempatan banyak dalam peti itu.
> memalukan org lain. oh my. bnde tu cm kegemaran gle kot. memalukan org lain dgn buat perangai tak senonoh. saya memang pakar. ramai da kot menyesal keluar ngn sy.haha
> bercakap pasal org lain. :D
> makan sambil baring. bersepah tmpt tido.haha
> menjadi emo tak pasal. bunguk la aku ni.
> membuang mase bce blog org. buku tu lg indah. ngeng


tiba-tiba teringat. saya nk jmpe sepupu saya bole? ko bce tak blog ak. cm tak je. takpe la. aku da tuka no la. no ko pon aku tak sure ko gne ke tak. tapi. rindu la. bole tak nk rindu? tak kesah la. da terindu. hahahaha. budus nina. :D