Friday, June 11, 2010

piqah's

ini yg piqah perkatakan pasal aku dekat blog die :)

nina~first skali,AWEK STAR!ahahaha~saje nk bold kan nina~biar satu dunia tahu sape awek star~ahahahah~gurau na ye...sape nina?nina ye,bukan cik nina.haha~nina adalah perempuan kurus dari Rawang yg memandu kancil di Uniten dulu.skrg berada di Sydney University(budak pandai tu....)..^^,..suka cookies yg mak nina buat.diulang,MAK nina,bukan nina.dia dah delete fb dia (nk exam la konon..>_<..nyusah tol!ish~)...minah ni,mmg mulut lepas je.tp pika tau...hati dia baik....kan nina kan???^^,..syg ko!;)

Write 5 interesting facts about the person who tagged you

NUR SHAFIQAH ABDUL HADI. betol en ejaan.haha.
-she is very determined person. shes gonna work for it no matter what.
-bile die buat kerja. friend is so not her thing.hahahaha
-hati die cm fragile gile. anak sulung mungkin.tu yg cpt berperasaan.haha
-die pengemas mungkin. sbb en. g blk ko dlu.sure brg cm kemas tersusn rapi. klu tak kemas mne pon.plg pntg.kemas la dri aku.hahaha
-she is a good friend.no doubt. :D
terbeli tak hati ko?hahaha

Jot down 5 interesting facts about yourself or your hobbies
-nama saya sedap sbb rentak die sedap. (thank abah mummy) :D
-hati saya macam lintah (lembik-lembik) tapi sumpa keras cm batu.paham?
-sy ade 10seconds rule. ble sy tego anda kt ym ke skype ke.sy kire sepuluh then anda tak reply.sy off. haha
-sy kurang gle online.percayalah :))
-hobi saya membebel
-pipi sy memerah. cm pki blusher. serius.tak tipu.haha


Pick your 5 deserving recepients and describe them.

leeen
die sgt becok. haha. first time jmpe cm mesre alam. laju gle ckp. cis. nk kne berlatih sblm esok mlm ni.so le ckp lg laju dr die.haha

booby
aku tau ko tak rajen update blog.tp buat la eh.demi aku.hahaha. yg ni pon tak kurang kebanyakkan kebercakapan die. penuh ngn gosip. haha

aesya nadirah
ko bce blog ak gak en.kan ak da wajibkan pembacaan.hahaha. tgk blog cm banyak ckp en.realiti. die cm byk ckp ngn org die rapat je. ngn aku die diam je. malu ngn aku kot.whahahha

deddy
ko pon sme en. bce blog ak en.ahahhaha. die sgt tak bnyak ckp. aku rse aku tak pnh ckp pon ngn ko.cmne eh tu.ahhaha

tu je kot.sy da taktau da spe je yg bce blog sy ni. kesian en.tapi takpe.sy redha.hahahaha