Wednesday, June 30, 2010

zillionnthanks




1 ) Thank & link the person that gave you the award.
TERIMA KASIH SHAFIQAH ABDUL HADI. tho things didnt work out between us.i'm glad that we are still cool.hahahahahhaha

2 ) Pass this award onto 5 bloggers you've recently discovered and think are fantastic.
LIYANA JAWAHIR, FAIDZAL, ATIQAH RADZALI, AESYA NADHIRAH, DEDDYMASRA

3 ) contact said blog n let them know they've won the award
dorg kte dorg bukak blog ak setiap hari. so, perlu eh?hahahaha

4 ) state 5 things about yourself

nombor satu : saya sangat suka memalukan org. sbb sy sendiri tak tahu malu.MAAF. haha

nombor dua : saya ada hati yang baik. tapi anda takkan tahu itu. =p

nombor tiga : jangan kenal dengan saya kerana anda akan rasa saya sangat menarik.nanti anda jeles.hahaha

nombor empat : orang suka kate sy macam gangster. tapi tak kasar. saya pon tak paham.lol

nombor lima : saya suka nangis tersedu2 kalau.. rahsie ah. nanti korg tau r kelemahan aku.pe daaa.hahaha

lima amat tidak cukup untuk menerangkan diri ini.hahaha