There was an error in this gadget

Sunday, August 01, 2010

272

kehadapan semua.
saya bukan macam wanita. sy wanita ye. ecehceh. huhu.
sy pon taktahu nk describe diri bagaimana. pada mulanya saya ingat. ah. ramai je perempuan seperti saya. kasar. ganas. kurang sopan. pakai seluar nk londeh je. then. selepas sy mengusha ramai para gadis di sni. melayu la. serta di tempat yg sy melawat. cisss tkde sorg pon macam sy. gle aku ni manusia perempuan yang pelik ke apakah. tkde sorg pon yg blkg seluar kt bhgian kaki tu terkoyak mcam sy. kan da kte. sy suke pakai seluar labuh2. itula yg labuhnye. sapu lantai. even kain sekolah sy pon begitu. then. sy tak sopan. erti kte tk sopan yg sebenar. tu kalau dlm realiti hidup yg normal la. kate la nk jmpe bakal mak mentua serta bapa mertua. mmg la tros aku berubah jadi manusia plg sopan yg dorg pernah tgk. hati kne beli dlu. huhu.

apa benda nth aku merapu. oh. btw.

si encik yg kate muka sy dull tu kate. die tak sangke sy bole masak. eh tk. die tk sngke sy pandai masak. sbb die ingt sy anak manje yg tak retj buat kerja rumah langsung. hei. adik sy tiga orang kot. lelaki pulak tu smue. paham tak kaitan?mesti tk en. sbb tkde kaitan pon.
sekian.
nak tido.

jujur dari hati -orang dull- ;)