There was an error in this gadget

Tuesday, August 17, 2010

279

salam perantauan

ini gamba yang sy dengan bajetnye menghanta ke utusan ;) hanta nak dua je. sbb satu lg tu nk tulis sekolah2. satu lg tu nk tulis time foundation dulu. org tu la. die g limitkan. ucapan tk bole nk panjang2. bayangkan kalau dalam gamba 20 org. haruslah ucapan panjang berjela. :)

owh. mari saya nk becerita. kalau anda tak berpuasa kat sni. i mean sydney la. tempat lain tak tahu la. mule2 tu. agak segan la nak makan secare terbuka. owh.tidak .masih malu lagi.haha. tp dalam lecture hall tak malu la. tp still pandang sekeliling tgk.kot2 ade org melayu ke. org islam ke. nervous jugak sebenarnye.huhu

tapi as sy duduk masia hall en. die tapau kan tok sahor.ape lagi. bwk g uni la.jadi lunch. takde keje nk bgon pepagi buta semata nk makan bnde yg bole di makan pada waktu tengahari.haha. ;)

dua hari sy duduk hall. berjaya ke kelas dengan jaya nye. tolak tepi la terlelap mase kelas psycho. yg tu mmg tak le tahan da mata. bayang kan la. tido satu lebih. 6 lebih kene bangon. then naik bus 7 lbih. LEPAS ITU PERLU JALAN KAKI 20 MINIT. maaf la orang2 yg nk bayangkan sy gemok. rasenye mmg tidak la.bahaha. harusla aku penat. dalam bus pon rase nk terlelap. gle perantau betol ni.hahaha

esok kelas sy start lambaat. PUKUL 9. ok. selamat malam .



sy da tak homesick sangat. sbb banyak lagi benda nk fikir selain nk homesick2 ni.haha


p/s ; ko ingt ko ade orang gaji eh kat sni yg nk buat semua benda tok ko.