Monday, August 23, 2010

sebelum raya

week5.longlong way to go. secara jujurnya. sy takot sem ni nk habis.takot jadi macam sem lepas. usaha cm da tatau nk ckp pe. tp hasil cm. aish. down to earth habis da gue ;) takde rezeki kot. ade hikmahnye tu. msti nk tunjuk.tu la.slme ni riak sgt. pe nak smue dpt. nk duit rakyat dapat. nak pergi oversea dapat. ni je yg tak dpt. ade hikmah tu. berusaha lagi nina oi. ;D

3 and half months to go. bapaaak lamee. where as for you. 2 bulan lebih. gle nk mengade. fly lambat. balik nk awal2 sgt je. blsh kang. haha

dugaan tu perlu dalam hidup. supaya kite sedar kedudukan kita. jangan asyik mendongok dagu ke langit dengan hati yg riak je. belajar rendah2 diri sket. rase sket diri tu hina. cis. betol la. since result keluar. aku rase hina je. malu dengan rakyat malaysia. mendada dengan riak. belajar oversea konon. result macam tahi. bahaha. tapi . sy sedar jugak la sket2. jangan nk lawan ckp makbapak. dorg suruh pergi kelas. jangan ponteng. jangan nk bajet ko tu bijaksana sangat bole beljar sendri. duit rakyat tu ko membazir. bahahaha

sy menjalani kehidupan yg sehat. bangon di awal pagi.kemudian berjalan ke uni. malam buta baru balik dan seterusnya :D

hei u. tak payah la sakit ok ? :D

selamat berpuasa hari ke...
ko kire la sndri hari yg ko bace ni da hari ke berapa puasa k.:D

raya ni saya tak balik pon. time ni la nk uji tahap kekentalan diri.hahahha. saya bukan ape. bukan tak nak balik.tp tula. tak cuti en. hahaha. cuti sy dkt hujung2 sem nanti baru la die reti nk tonjolkan diri. takpe la. sket lg nina. sket lg. otak sy da jem la. arini sydney sjok cm nk gile. aku plak pandai g pakai slipa. mmg harusss lah kaki rase cm nk patah sbb beku kesejukan. haha

p/s : saya rase macam da nk matang la. bahahahhaha

gambar2 ini adalah selepas berpenat lelah menangkap gamba bajet kot2 nk hanta salam perantauan la.then. mereka cm ajak. pakai baju melayu begitu.huhu. sy pon. ok je la. :) smue tu final sem da. sy je kanak2 ribena lg.haha