There was an error in this gadget

Monday, February 07, 2011


Adik beradik, aku rase, semua adik-adik dekat dunia ni kena appreciate kakak-kakak serta abang-abang mereka.Kerana, mereka-mereka ini fikir pasal kau kurang sikit je dari ibu bapa kau. dorang belasah korang ke. or dalam keadaan aku.aku yang selalu kne besalah.oh ngn kakya korg takot plakkann.haha curik duit korang ke. belasah korg ke. tp.dalam hati dorg sure ade korang.haha
trust me, when nobody you can turn on, family will always be there.
adik2ku,dlu sape hah tunggu korg balik sekolah.hah.akak korg ni hah. spe yang bebel2 tunggu dekat bawah.hah.muka ni hah.yang korang belasah sampai lunyai. ni jugak la.haha.tengok.kan da rindu.hahaha:p