Tuesday, May 03, 2011

Futsal tournament. Menjadi salah seorang ahli komiti(committee members) buat aku kenal perangai orang. aku buat kerja agak bersungguh sebab fikir project manager tu rakan sendiri. karang kalau tak buat kerja jadi awkward plak bile bertemu di meja makan.

but everything turned out well. indeed it was a great event. started on time and ended on time.

a night before macam kelam kabut jugak lah. oh. aku tengok movie malam tu. so aku tido jam 5 pagi macam tu kot. pukul 7 lebih sikit dah kne bangon sebab nak g uni . jage pendaftaran yang patotnye pukul 9. then.

aku yang seumo hidup tak pernah main futsal. macam masuk jugak tournament tu kerana nak membanyakkan team perempuan. first time sepak bola futsal two weeks before the game. then a week before tu practice. kne marah ngn coach la. manager lah. hambek kau. team yang baru wujud dgn freshiee ni pun ade coach bagai.

aku dah janji nak hantar aiman pergi airport. mmg dup dap jantung aku. sebab 1230 aku stuck on traffic nak g rumah die lagi. tp. nasib baik sempat. 30 mnt kingsford-airport-uni.

though dapat no 3 dari 3 team. haha tapi. kalah bermaruah. team yang menang pun sipi2 je. aku rasa kalau aku tak bergadoh ngn dumbell ngn raja dari dalam court mesti kitorang mcm boleh menang sikit en :p

tapi takpe. first try. jangan risau. next year aku buat team yang same kuat ngn team hall lelaki. :D