Monday, October 24, 2011

it has been long kann. sangat.

harini aku baru tahu. nais tu nice. aku yang lame ke bahasa makin dirosakkan.

Raya puasa dah lepas. dekat sini basically Sydney la. pecah2. started from the firsst day of ramadhan. some started fasting on the 1st and some puasa on the 2nd. being in the same class. tapi orang ni still makan. kau dah puasa. aku tak rasa sangat. sudah kelas aku. aku sorang je berhijab.hihi. berhijab :p then raya pun. the same thing la. siapa puasa dulu. die raya dulu. puasa lambat. raya lambat. aku puasa on then first sept. ikot msd. confusing much kan. bersyukur sebab ade peluang rasa puasa dekat tmpt asing. macam beza sangat. before. it used to be nak makan apa time buka. raya macam mana. then now. rasa puasa tu lain. aish. susah nak explain.

first day raya. pagi tu je la sayu sikit2. lepas tu. rasa biasa yang sangat biasa. haha

raya haji tahun ni tengah study leave. last year a day after habis exam. still. takde rasa apa2. cuak kot nak exam.

First day raya :
aku dah bawak buku siap nak pergi kelas. lepas tu rasa berat hati sebab terbayang2 rendah laksa dekat open house.




Open house rumah sendiri :




p/s : kadang-kadang, menjadi biasa itu lebih baik dari luar biasa.