Sunday, May 23, 2010

mahu

i would love to have a simple life with a lottts of money.haha.siapa je tak nak en.semua orang mahu itu. aish.sush betul nk jadikan bende tu kenyataan bukan.
saya mahu bangun dari pembaringan
saya mahu mandi
saya mahu makan
saya mahu belajar
saya mahu pergi ke library
saya mahu itu
saya mahu ini
saya mahu beli maggi
saya mahu
saya mahu

lihat.banyak sangat kemahuan diri yg meronta2 untuk di penuhi. tapi kalau badan tak bergerak.setakat mulut cakap lebih.TAK JADI APA APA PON.
kalauuuu la sy bole datang sni berfoya-foya shje dgn duit rakyat itu.indahnya hiduppp.hahaha

sentiase ada tanggungjawab terkedebuk atas bahu ni setiap masa.
jangan risau kalau jatuh ditimpa batu.ade je org nk sambut.en2.hahaha
sudah merapu.kini sy nk mandi pagi for the first time in this week.hahahahhaha:))