Thursday, August 26, 2010

bangga eden;)

chest out.stomach in. good tips in capturing good pictures. bahaha. kalau kau perempuan. harap2 tak buat begitu la eh. tp part masukkan perot tu. wajib ok. aku pon selalu tarik nafas dalam2 ble tgkp gamba. baru la urmph sket.bahaha

kenapa belajar dekat uni of sydney seronok:

1, sydney city. keluar malam2 pon cm ade tmpt bole nk lepak. aritu fifa world cup tu. sampai pagi bole lepak dkt luar tgk bola smbil mengigil manje kesejukan. haha

2, bila ko dekat city, ko akan nampak cm org bandar. dlu cita2 before fly. kunun nk g tmpt2 bandar ni sbb nanti bile balik. ade la perubahan yg mantap dalam diri. hahaha

3, bila duduk city, boleh la kutuk orang2 yg beljar kt suburb yg hulu sket. almaklumlah orang bandar. bahahaha

4, uni saya cantik, google la, sila2 google, university of sydney, hahaha. jangan cakap la, setiap kali jmpe tourist sure cm. have you been to my uni? tak ke bangga den. :D

5, uni kt sni tak macam malaysia, lecture tak wajib, sunat je. ;) takde koko, tute pon tak wajib sgt. though amek attendnce tapi certain subjcts je bnde tu masuk dlm marking. tapi serius tute membantu amat2. kalau g kelas tu. banyak sangat yg tak paham dari yg pahamnye, tak ke parah. haha

6, as aku duduk hall, budak uni aku cam sket. then sure cm. nampak bersusah payah sket la nk g kelas. kire cm. exclusive la. bahahaha. bajet gle aku ini ;D perjalanan aku g kelas tak same macam unsw nye student. kami kne bersusah payah sedikit. kena bangon awal sejam lebih sedikit dari masa kelas. tapi sni seronok ;D

7, malas nk pk da. bahaha. tapi aku percaya. ape yg aku dapat. tu yg terbaik en. :)


membuat kebaikan itu susah. susah tu akan hilang.pahala tu akan kekal,
berbuat tidak baik itu seronok, tapi seronok tu akan hilang.dosa itu akan kekal.

usha lagu ni. gne mr youtube : 150 juta :)