Friday, February 04, 2011

>dengan keadaan summer ini. jarang sekali nampak manusia bersopan. taksub aku kalau nampak orang pakai baju lengan panjang ke. jeans smpi buku lali ke.

tapi serius. setiap kali aku kekelas. aku sangat tak ske kalau macam org blkg aku ckp. kau bayangkan. lecture hall tu macam kerusi kayu2. kire full set kayu lah. lepas tu. beza tinggi mcm agak besar. kalau orang cakap dengan lecture walaupun haram sepatah jadah kau tak paham tapi still akan macam berminat nak tengok walaupun tak sampai sepuluh orang dalam kelas tu sampai kau da hafal suare sorg2 but still aku manusia biase. senang teransang untuk pusing melihat. kalau mcam pusing same darjah sentiase kan. mmg la. nampak sedebuk peha dorg. aku sangat nervous serious kalau ternampak yang tak patot aku nampak. bedebar-debar setiap kali pandang belakang.
satu lagi. bayangkan. rupa cantik da. baru nak turn on, nampak kat ketiak terus turn off. penat kitorang pusing tengok banyak kali nak confirmkan. betul lah mata tak menipu.haha