Tuesday, April 12, 2011

Our interpretation of our world and our experiences,
Impacted by our values, beliefs, fears, and desires
Unique to everyone

perception?




dari jauh nampak ramah. bile dah dekat. they are not who you think they should be. they are being themselves but ain't satisfying enough because they are not high up to your expectation.

die macam kau tak kenal orang tu kau da judge die dulu. contoh orang yang kenal aku lepas habis sekolah mesti tak sangka aku sekolah agama dulu. sekolah menengah yang bertudung labuh apa semua. tu sbb org tgk luaran.check hati sikit. hahahahha :p tarbiah tak meresap ke dalam hati sgt. tgk la suatu hari nanti.

baik atau buruk terpulang lah. yang bagos nya kalau awal2 kau dah rase die tak baik untuk di buat kawan then kau take a step back dan tak berkawan dengan die. then end up kau tau die amek drugs ape semua. bagos lah untuk kau.

yang tak bagosnye bila kau nampak orang berpakaian sopan tudung sopan. nampak lembut. tapi bile dah kenal jadi macam wei.aku ingat die baik.hah tu tak baik.lagi tak baik kalau kau dah terpengaruh dengan die.

aku selalu gak judge orang.tak manusia normal la kalau tak judge orang kan. tp sekrang aku judge dalam hati. sbb kalau aku cerita kat orang pun. orang tu tak rse bnde tu betul. malas aku nak gado.