Thursday, April 07, 2011

kalau aku prefer berkawan dengan melayu instead of kaum lain aku bersikap perkauman ke?

aku mungkin bersikap tertutup tapi realiti kot aku rasa.

kau akan carik orang malaysia
then orang melayu

sebab aku rasa orang melayu ni banyak kelebihan.
walaupun mata aku sepet.
dulu zaman muda org ingat aku cina. wlupun hitam sikit

aku tahu melayu lemah sebab malas.
tapi kalau bukan melayu pandang ke depan untuk melayu.bukan racist tapi bertindak memajukan orang melayu.
ceh. menulis mmg macam orang yang konon berilmu.padahal otak banyak benda merapu.
walau pun aku separuh macam cina melayu mata sepet.kulit gelap sebab ikot abah. tapi semangat melayu aku macam kuat. bukan racist tapi aku bangga jadi melayu. kau ada?

aku rse nak lempang je org yang tulis r ganti ngn w. bersyukur sikit kau boleh sebut r. ingat senang ke. stress kot.